Galerie foto

În data de 26.02.2015 a fost organizată în cadrul Liceului Teoretic ,,Ion Heliade Rădulescu’’ a-6-a campanie din cadrul proiectului POSDRU/161/2.1/G/141508.

La această campanie au participat 47 de elevi din clasele a XI-a și a XII-a.

Responsabilul comunicare și promovare a susținut două prezentări Power Point cu tema ,,Tranziția de la statutul de elev la cel de angajat’’.

Elevii au fost receptivi la informațiile prezentate.

La finalul campaniei aceștia au servit o gustare livrată de o firmă de catering.

Joi, 29.01.2015 a fost organizată a 5-a campanie de informare și conștientizare din cadrul proiectului.

Campania a avut loc la Colegiul Național ,,Constantin Cantacuzino’’ din Târgoviște.

La activitate au participat 49 de elevi din clasele a X-a și a XII-a.

Elevilor le-au fost oferite informații cu privire la:

  • recunoașterea propriilor calități și defecte;
  • primii pași în alegerea carierei;
  • identificarea locurilor de muncă vacante;
  • importanta participării la târgurile de job-uri;
  • elaborarea unui CV și a unei scrisori de intenție;
  • comportament și ținută recomandate în cadrul unui interviu;
  • beneficiile aduse de participarea la activitățile proiectului.

Pentru o mai bună informare elevilor le-au fost distribuite pliante iar la sfârșitul prezentării aceștia au beneficiat de servicii de catering.

În data de 16.12.2014 a fost organizată cea de-a patra campanie de informare și conștientizare din cadrul proiectului.

Campania s-a desfășurat la Grupul Școlar ,,Constantin Brâncoveanu’’ din Târgoviște.

La activitate au participat 50 de elevi ai claselor a XI-a și a XII-a.

În cadrul campaniei au fost prezentate într-un mod interactiv informații privind tranziția de la viața de elev la cea de angajat și beneficiile oferite de participarea la activitatea de consiliere, informațiile prezentate reușind să capteze atenția elevilor.

Scopul campaniei a fost atins, elevii manifestându-și interesul privind participarea și la activitatea de consiliere profesională.

La finalul prezentării, într-un mediu informal, elevii prezenți la campanie au beneficiat de serviciile unei firme de catering.

În cadrul Grupului Școlar ,,Voievodul Mircea’’ din Târgoviște, în data de 25 Noiembrie 2014 a avut loc cea de-a treia campanie de informare și conștientizare având ca temă ,,Tranziția de la viața de elev la cea activă’’. Campania a fost organizată de către expertul în comunicare și promovare cu sprijinul managerului de proiect.

La campanie au participat 39 de elevi ai claselor a XII-a.

În cadrul acestei campanii, au fost susținute două prezentări Power Point referitoare la modalitățile de facilitare a tranziției elevilor de la școală la o viață activă în câmpul muncii.

Elevii au primit informații cu privire la:

  • modalitățile de redactare ale unui Curriculum Vitae;
  • modul de întocmire corectă a unei scrisori de intenție;
  • primii pași care ar trebui parcurși pentru a obține un loc de muncă potrivit aptitudinilor fiecăruia;
  • rolul expertului consilier orientare în carieră.

La sfârșitul prezentării elevii au primit o gustare asigurată de o firmă de catering.

În data de 28 Octombrie 2014 a fost organizată cea de-a doua campanie de informare și conștientizare din cadrul proiectului POSDRU/161/2.1/G/141508 ,,Viitor constructor de calitate’’.

Campania a avut loc în incinta Liceului Teoretic ,,Petru Cercel’’, la activitate au participat un număr de 52 de elevi ai claselor a XII-a.

În cadrul întâlnirii au fost prezentate modalitățile de facilitare a tranziției de la viața de elev la cea activă.

Au fost susținute 2 prezentări referitoare la modalitățile prin care elevii își pot găsi mai ușor un loc de muncă la terminarea liceului.

Principalele obiective ale campaniei:

  • formarea și dezvoltarea abilităților organizatorice;
  • lărgirea orizontului cultural;
  • dezvoltarea unor trăsături pozitive de caracter și a unei conduite disciplinate;
  • dezvoltarea încrederii în forțele proprii;
  • întocmirea dosarului personal în vederea angajării (scrisoare de intenție, Curriculum Vitae);
  • beneficiile participării la activitatea de consiliere din cadrul proiectului.

Elevilor le-au fost distribuite pliante referitoare la tranziția de la viața de elev la cea activă.

La sfârșitul prezentării elevii au beneficiat de servicii de catering.

În data de 24 septembrie 2014, a avut loc prima campanie de conştientizare desfăşurată în cadrul proiectului de către Partenerul 1 – SC ESTETIC CLAS SRL.

Campania a fost organizată de către expertul comunicare şi promovare cu sprijinul managerului de proiect şi al coordonatorilor.

La campanie au participat un număr de 55 elevi din cadrul Grupului Şcolar de Construcţii “ Nicolae Mihăescu “ Nr. 5 din Târgovişte.

În cadrul campaniei au fost susţinute 2 prezentări PowerPoint referitoare la modalităţile de tranziţie de la viaţa de elev la cea activă, precum şi la beneficiile consilierii.

Au fost oferite informaţii referitoare la căutarea unui loc de muncă şi studierea ofertei de piaţă, precum şi modalităţile de elaborarea a unui plan de carieră: cum să redacteze un cv şi o scrisoare de intenţie, cum să se pregatească pentru un interviu, cum să caute un loc de muncă.

Elevilor li s-au înmanat pliante pentru a se informa cu privire la tranziţia spre o viaţă în câmpul muncii.

La sfârşitul prezentărilor, elevii au interacţionat cu personalul din echipa de implementare prezentă la eveniment, respectiv managerul de proiect, expertul comunicare şi promovare şi coordonatorul de proiect din partea liceului, având ocazia să pună întrebări şi să primească şi răspunsuri.

Elevii au beneficiat de servicii de catering, organizându-se un bufet suedez.